Omgivningen viktigast

Har varit lite dålig på att blogga på sista tiden, men det är ju sommar.. allt går lite långsammare, inte sant?
 
Jag jobbar eftermiddag denna veckan, vilket alltså innebär att jag inte har så mycket liv och det brukar resultera i dåligt humör. Men denna veckan har jag faktiskt känt mig väldigt tillfreds med tillvaron och jag tror det beror på mina underbara arbetskamrater och såklart spontanfikor med vänner o föräldrar. Man ska inte underskatta det där med bra stämning på jobbet. Jag tror att det är A och O för att må bra. Jag har haft så många småjobb och sommarjobb som totalt har tagit knäcken på mig eftersom stämningen där har varit tävlingsinriktad coh hetsig. På Tetra Pak är arbetsuppgifterna inte de roligaste men det spelar liksom ingen roll eftersom man blir glad av att bara vara där. Kul tycker jag!

Igår var vi dessutom 6 tjejer från jobbet som gick till stortorget och tog en öl tillsammans när vårt skift slutade. Förutom att det var supertrevligt så ledde det även till ett tennispass efter måndagens arbete. Ska bli skönt att få träna lite och förena nytta med nöje =)

Efter varje rad jag skriver funderar jag på om jag ska gå och hämta blåbären och hallonen i kylen, så jag tror att jag ger efter för frestelsen nu.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback