Sturup-Etiuda 800 spänn

Nu är jag och Konrad tillbaka från vår minitripp till Polen, närmare bestämt Bialystok för att hälsa på Konrads morfar. Vi hittade biljetter till Warszawa för bara 800 kr med Wizzair och sen tog vi bussen i 3h från flygplatsen till Konrads morfar. Det blev ungefär som att vara hemma en helg om man dessutom festar.. -perfekt!

Det var verkligen skönt att komma iväg från Lund och vi hade det supermysigt i Bialystok, där Konrad växte upp. Konrads morfar kan inte ett ord svenska (eller nej det var inte sant, han kan säga hej och skål) och jag kan inte många ord polska, men han är en sådan där lugn och snäll morfar som alla vill ha.. eller ja, jag kan väl egentligen bara tala för mig själv, men jag tycker verkligen om honom och hans snälla ögon. Tyvärr fick vi inga kort på honom.. vi tog inte så många bilder alls faktiskt. Men det får vi göra nästa gång. Jag sätter in en del från vår lilla stadsvandring.

     

Kommentarer
Postat av: Jannie

Gud va trevligt det lät:) Hade ingen aning om att ni skulle dit:) Tack för välkomnandet, e faktiskt rätt skönt o va hemma igen:) Klart dus ka få höra om Tunisien, kommer du nog för göra tills du spyr, haha! Måste ses snart va alldeles förlängesen nu!!! Pusssiluss hälsa konrad

Postat av: Ninja

Heej!
Det såg ju riktigt fint ut!! Jag vill också komma iväg lite. aaaa blir tokig, 3 veckor kvar sen semester!! :)
...Ps...Ring Jannie! :) Vi hörs i dagarna!
POSS!

2007-07-30 @ 22:37:28
Postat av: Jannie

hello!! Jag jobbar kväll idag o på torsdag sen e jag ledig fredag tror jag o jobbar hela lördagen o söndagkväll, men ni ska väl på Kurres fest på lördag??Annars kanske vi kan ses på söndag för jag ska försöka ta bort mitt pass då:) Puss

2007-07-31 @ 13:50:51
URL: http://jannies.blogg.se
Postat av: Jannie

p.s/varför skriver nina att du ska ringa mej???

2007-07-31 @ 13:52:08
URL: http://jannies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback