What can I say?

Ja, vad kan man säga.. Det regnar, någon som har märkt det kanske? Men det är lugnt nu har jag hört. Efter den här veckan kommer nämligen det "vanliga" regnvädret. Alltså det kommer inte monsunregna som det har gjort hittills utan bara vanligt svenskt regn. Vilken tur alltså! Jag som har längtat efter vanligt regn hela sommaren! tsss, vem bryr sig? Ingen som har tänkt att prata om solen eller? Nu ska vi helt plötsligt vara glada för att det bara regnar lagom mycket och inte öser.. ojojoj galet
Fast inte för att det spelar mig så stor roll faktiskt. Jag jobbar mest hela tiden och det är ganska intressant att titta på de små vattenfallen som bildas när det läcker in vatten från hålen i taket i produktionen. Dessutom har jag haft tur nog att hitta en tjej som kör förbi mig på vägen till jobbet så jag behöver inte ens cykla. Wunderbar!

Imorgon ska jag hålla mig vaken efter jobbet och gå på 1-årskalas. Grattis Wilmer min lilla älskling!
Sedan på Lördag blir det bröllop. Grattis till Karolina och Goran också! Det ska bli superkul! Ett väldigt smart datum har de valt också.. 070707 -lätt att komma ihåg om man skulle ha svårt att veta vilken dag det var man skulle köpa rosorna =)

Nu är det faktiskt nästan läggdags.. sorgligt, men ska man upp 04.40 så ska man..  längtar redan efter morgonkaffet =)

Kommentarer
Postat av: camila

haha, samma här. alla verkar köra förbi mig på vägen hem, vilket är sjukt gött när det tar 35 minuter att gå! tänker på dig i regnet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback