Cypern here we come!

Nu har jag solat lite för att vänja min stackars bleka hy, städat, duschat o peelat mig och packat allt om inte är på vinden. Dit vågar jag nämligen inte gå upp ensam.. Jag får vänta med det tills Konrad kommer hem från Nova. Dessutom har jag fått mitt schema från Tetra Pak, vilket verkligen tog sin lilla tid. Så nu vet jag säkert att jag inte missar några dagar när de hade tänkt att jag skulle jobba under tiden jag är borta. Jag kommer hem den 13e, fyller år den 14e och börjar jobba den 15e. Helt perfekt timing!

Imorgon bär det alltså av till sol och värme. I och för sig ser det ut som det kommer bli en hel del av det här också.. men man får väl hoppas att havet är mer inbjudande där nere, plus att det ska bli skönt att bara komma bort lite från vardagen. Slippa kön på netto, gräsklipparen utanför fönstret på morgonen och kaffekokaren som bara droppar..

Jag lovar att ta mycket bilder så att jag kan blogga järnet sen när jag kommer hem igen för nu lär ni inte se mig på ett tag..

Puss och kram och ta hand om er nu!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vi saknar er här hemma, Puss Nicole

2007-06-10 @ 17:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback