Hemma i verkligheten

Jaha.. så var den semestern över.. Tiden gick alldeles för snabbt på Cypern och vi hade lätt kunnat stanna där några dagar till, om det inte hade varit så sinnessjukt dyrt där.

Här såg vi Sverige-Island matchen, en mycket bra start på semestern! Vi träffade ett annat svenskt par då som vi försökte snacka med, men de var lite för blyga och sprang iväg och gömde sig när matchen var slut (88:or). I övrigt var det mest barnfamlijer i Fig Tree Bay där vi var, men det var rätt skönt.


Lite utsikt. Här är vi fortfarande vita..


Utanför hotell Artemis där vi bodde. Schysst hotell faktiskt!

image25
På en restaurang med utsikt över stranden.. fint, fint


och stranden..


Sen igår fyllde jag år, men det var inte alls speciellt kul.. Det är inte lika kul att fylla år längre, nu känns det inte spännande alls.

Idag var jag på Tetra Pak på intro-möte, det var däremot ganska spännande, men lite lång tid att sitta och lyssna..

Nu ska jag till Netto och handla det som finns där tills imorgon. Då är det party party! Det ska bli superkul. Jag kan knappt bärga mig =)

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: ylva

ÅÅh.... va man vill åka på solsemester när man ser det havet! Tråkigt att komma hem till detta vädret, men men. Är oooerrhhöööörtttt laddad inför ikväll sötis.. ska bli SÅ kul. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback