Midsommarafton

I två dagar i rad har jag vaknat minst 40 minuter efter väckarklockan och inte alls märkt att den har stått och ringt hela den tiden... jag har nog lite sovande att ta igen, jag som brukar vakna av minsta pip..

Idag vaknade jag i alla fall till en regnig midsommar-förmiddag. Det skulle bli en mysig "riktig" midsommar-middag hos Nicole, som jag och Konrad skulle handla till. När vi kom till affären (samtidigt som resten av väster) kom vi fram till att vi struntar i sillen för det ändå inte kommer vara någon som äter av den och sedan piper min mobil och det står att vi måste köpa köttbullar av nötkött... hmm det har de inte på Netto så alternativet är att köpa nötfärs och göra dem själva. Det var ett projekt som vi inte kände oss sugna på att ge oss på och vad skulle vi göra med prinskorvarna? Nej, det blev omplanering i affären. Nu blir det entrecote, nypotatis och dill (shit dill! jag visste att det var något vi glömde). Jag måste gå och handla någonstans där utbudet är lite bättre än Nettos tror jag.. plus att jag måste köpa vita leggings. Dumt att Nova bara är öppet till 14.00 idag. Tänk på oss som sover länge .... =(

Glad midsommar allihopa!

Små grodorna, små grodorna...
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback