Utvilad

Långsamt, långsamt börjar mitt medvetande vandra tillbaka till den värld där resten spenderar sin vakna tid.. Jag har sovit nästan hela helgen. Vaknade några timmar för att fira midsommar hos Nicole, vilket var trevligt. Vi började med en mycket god middag hos Nicole och efter några kortspel med snapsstraff senare gav vi oss iväg till Antes koloni där det fanns livemusik.. Hans granne var där och spelade gamla godingar på gitarren. Men det var mysigt.

Jag lyckades få ytterligare en bitchstämpel under kvällen, men så går det när man fösöker hjälpa en kompis och muntra upp henne. Killar borde lära sig att när en flickväns kompis säger: "säg inte till din flickvän att jag har sagt detta" så betyder det att det är flickvännen som har bett en att säga det för att hon själv inte vågar.. Men well, well.. vad gör man inte för sina små sötnosar? =)

bilder:
   

Idag väckte Nicole mig 10.40 och sa att vi skulle till Lomma, så jag kastade i mig frukosten, men när det vad gjort ringde hon igen och sa att det var molnigt där.. Så det blir nog Nova och Nicoles trädgård istället, men det låter också bra tycker jag!

Gotta run!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback