Zzzz..

Det känns som att jag går runt i ett parallellt universum. När jag kom hem från mitt nattskift i morse bredde jag två mackor och när jag sen skulle ta ett glas för att dricka lite mjölk tog jag istället ett till fat och skulle hälla mjölken i det istället. Konrad kom in i köket och kollade skumt på mig. Sen sov jag till 13.45 och efter det gick jag in i alla hörn och bord i lägenheten innan jag gick och handlade. De hade jättebilliga jordgubbar på Netto (tyska men ganska goda bara man letade upp de som inte var mögliga)..

Nu har jag sovit i nästan en timme igen och snart ska jag till jobbet, -igen... Jag har kommit fram till att jag definitivt inte är någon nattmänniska. Det kvittar hur mycket jag sover på dagen så blir det aldrig samma sak som att få sova mellan typ 24-07! De flesta som gick hem imorse såg helt pigga och fräscha ut och där traskade jag genom korridorerna för att försöka hitta omklädningsrummet med totalt rödsprängda ögon och var allmänt förvirrad..
Tur att jag mjukstartar denna veckan och bara jobbar 2 nätter. Sedan är det midsommar och en låång helg innan eftermiddagspasset börjar på måndag.

Njut av kvällen för mig allihopa, nu ska jag cykla iväg..

Kommentarer
Postat av: ylva

GLAAD MIDSOMMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback